Bennie Oortgiesen 2e met de besturenwedstrijd

Donderdag, 2 juli 2015

Op dinsdag 1 juli werd in het Twente-kanaal tussen Eefde en Almen de jaarlijks terugkerende wedstrijd gevist tussen bestuursleden van verenigingen die behoren bij Rayon 2 van Sportvisserij Oost-Nederland. Met een pittige Oostenwind en een zonovergoten wedstrijd water werd om 10.00.u het startsein gegeven, en de korven aan de feeders vlogen haast naar de overkant,. want daar volgens kenners, zaten de platte! Nu geloven wij allang niet meer in sprookjes, en dat kwam uit ook, in tegenstelling tot eerdere berichten viel de vangst voor de meeste bar tegen er was er echter één, een zekere Bennie Oortgiesen bestuurslid van H.V. de Karper te Brummen, die wel wist hoe hij de vis aan de praat kreeg en uiteraard in zijn leefnet. Kort en bondig: Bennie viste naar een keurige 2e plaats met maar liefst 8000 gr.!