Chris Hofman winnaar 9e wintercup-wedstrijd

Zaterdag, 24 februari 2018

Zaterdag 24 februari stond de 9e winter-cup wedstrijd op het programma, en zou er gevist worden bij het molentje te Laag-Keppel. Echter gezien de te verwachte temperatuur en de oostenwind, zijn wij uitgeweken naar het viaduct,daar hadden wij de zon in het gezicht en de schrale wind in de rug. 11 man stonden klaar en Tonnie had als mazzelaar de rookworst die zeer te pas komt met deze temperaturen. Na de loting werden de gelote stekken opgezocht, en om 12.00.u. kon de wedstrijd beginnen ,dat echter helemaal geen wedstrijd geworden is, alleen Chris (en wie anders) had nadat hij even bij de buren had gekeken, een baarsje aan zijn feeder, van 30 gr. en dat was het dan, daar moesten wij het vanmiddag mee doen. Er werd besloten dat deze wedstrijd i.v.m. de nog verdere temperatuur daling de laatste van de competitie 2017/2018 was.  De prijs uitreiking is op zaterdag 10 maart van 10.00.u. tot 12.00.u. in het clubgebouw en dan weten wij wie er op die ochtend op het ere schavot staan.  De eind uitslag van deze editie 2017/2018 staat dan op de site van de Karper.