Kampioenen van de wintercup competitie 2017/2018

Zaterdag, 10 maart 2018

Zaterdagochtend 10 maart vond in het clubgebouw van de Karper de prijsuitreiking van de winter-cup competitie 2017/2018 plaats. Kampioen werd Chris Hofman met een totaal van 150 punten, op plek 2 Piet Kaal ook met 150 punten, en Tonnie Werkman eindigde op de 3e plaats met 140 punten. Wat het totaal gevangen gewicht betreft eindigt Tonnie Werkman op de 1e plaats met 5.110 gr., 2e Chris Hofman met 4.720 gr. en Piet Kaal op plek 3 met 3.850 gr.  De eindstand van de totaal aantal gevangen vissen is : 1 Piet Kaal met 250 stuks, 2e Bennie Oortgiesen 141 stuks en Tonnie werkman met 124 stuks pakt de 3e plek. Speciale dank gaat uit naar Gerard die ons weer voorzag van de inwendige mens met koffie en drank en niet te vergeten het balletje al dan niet met mayo. Ook Anton die voor ons weer het hele gebeuren van deze ochtend op de gevoelige plaat vastlegde en zijn reportage is te zien op de site van de Karper. Voor de volledige en einduitslag verwijzen wij U naar de wintercup