Clubdag

Woensdag, 11 juli 2018

Op woensdag 11 juli gaan we, net als de afgelopen jaren, weer karpervissen.

De kosten per persoon zullen naar verwachting tussen 15 en 20 euro, inclusief vervoer, bedragen.
Net als ander jaren zorgt de organisatie voor een hapje en een drankje. Brood en/of drinken meenemen is dus niet nodig. Het geld is voor het hapje en het drankje en het transport. Huur van de vijver wordt door de vereniging gesponsord.

Denk nu niet, karpervissen dat heb ik nog nooit gedaan dus ga ik niet mee. Geknoei met boilies, pellets enzovoorts daar begin ik niet aan.Vorig jaar werden verreweg de meeste karpers gevangen aan een paar maden of een korrel mais.Een snoertje van 18 honderste, een klein dobbertje en een haak nummer 14 of 16 voldoet al. Er wordt ter bescherming van de vis wel verplicht gevist met een haak zonder weerhaak. Als je die niet hebt, ze zijn bij de vijver te koop. Voeren mag niet dus dat hoef je niet mee te nemen. Hoogstens wat maden of pellets voeren. We nemen voor iedereen ook wel wat mee. Die pellets zijn ook bij de vijver te koop.

Als je belangstelling hebt voor deze, ongetwijfeld spectaculaire dag, kun je je aanmelden via de lijst in de kantine. Mag ook via mijn e-mail adres, pmdekarper@outlook.com. Geef ook alsjeblieft aan of je kunt rijden en of je een of meerdere mensen kunt meenemen. Als we wat combineren wordt het voor iedereen goedkoper.

Voor alle duidelijkheid, het is geen wedstrijd. We gaan voor de gezelligheid en om nog wat op te steken.

De wedstrijdcommissie