55+ competitie

De 55+ competitie 2019 start op dinsdag 7 mei 2019. Alle wedstrijden worden in principe gehouden in de Oude IJssel op de kribben bij Stockhorst (gem.Doetinchem) Verzamelen op de parkeerplaats om 10.45.u. voor de loting van de steknummers. Er wordt gevist van 11.30 uur tot 15.00 uur De hengelkeuze is vrij, en het leefnet heeft een minimale lengte van 4 meter, en is aan de buitenkant verzwaard. Dus géén stenen in het leefnet. In totaal worden er 10 wedstrijden gevist, waarvan de 3 minste resultaten niet meegeteld worden. Inschrijfgeld bedraagt 20 euro en te voldoen op de 1e wedstrijddag. Deelname voor 55 plussers en voor hen die het dit jaar hopen te worden. Deelname uitsluitend voor leden van hengelaars vereniging de Karper te Brummen. De uitslagen worden vermeld op de site van de Karper, met een kort wedstrijd verslag

Opgeven bij Piet Kaal telefoon: 0313-421264 mobiel 06-10669480, Tonnie Werkman telefoon 0313-653408 of bij Bennie Oortgiesen 0575-451905

wedstrijddata

7 mei
21 mei
4 juni
18 juni
2 juli
16 juli 30 juli
6 augustus
20 augustus 3 september
Reservedata 17 juli en 14 augustus.

De prijsuitreiking is op dinsdag 10 september 2019 in het clubgebouw.