Bennie Oortgiesen en Piet Kaal winnen het Willy ter Haar Koppelconcours

Maandag, 27 juli 2015

Op zaterdag 25 juli werd in de Oude IJssel te Gaanderen de koppel concourswedstrijd Willy ter Haar gevist. 24 koppels streden om de Willy ter Haar bokaal, onderdeel van de competitie om de Oude IJssel trofee.  4 leden van de Karper deden mee met deze koppelwedstrijd nl. Joop Jansen, Theo Pelgrim, Bennie Oortgiesen en Piet Kaal. Met een zuid westerstorm werden om 09.30.u de hengels uitgegooid en nam de wedstrijd een aanvang die van meet af aan gekenmerkt werd door de vangsten van veelal kleine vis. Met de zware wind en Pluvius die zijn sluizen ook nog eens wijd open zette was het voor de deelnemers bepaald geen ideaal visweer. Toen om 14.30. u de wedstrijd werd afgeblazen kon de weeg ploeg zijn werk gaan doen. De prijsuitreiking was in Zalen centrum Hartjes te Gaanderen.  Het Koppel Bennie Oortgiesen en Piet Kaal werden met een gevangen gewicht van 3.830 gr. algemeen winnaar van dit concour en kregen de Willy ter Haar bokaal uitgereikt door Mevr. ter Haar, benevens een vleespakket ter waarde van een half varken. Joop Jansen en Theo Pelgrim werden in hun vak 4e met een gevangen gewicht van 1399 gr. en gingen eveneens met een mooi vleespakket naar huis.