Adrie Booij winnaar van de 7e 55+ wedstrijd

Dinsdag, 28 juli 2015

Dinsdag 28 juli werd de 7e 55+ wedstrijd gevist voor de zoveelste keer onder regenbuien en zware zuidwestenwind, het schijnt deze competitie niet te mogen dat er eens een keer gevist wordt met normaal zomers weer. 16 deel nemers begonnen om 12.00.u. aan de wedstrijd. Door de harde wind bleven de meeste vissers op hun stek, zodat er weinig of geen informatie door kwam.  Wel wist Anton Pelgrim bij het scheiden van de vismarkt een platte te vangen op praktisch klokslag 15.00.u.  Henk Baneman verspeelde vlak aan de kant een platte en Adrie Booy naar eigen zeggen ook, maar desondanks wist hij de winst van vanmiddag veilig te stellen met een gewicht van 2.250 gr. en eindigde daarmee op de 1e plaats, Gerrit Evers ving 1.400 gr. en eindigde als 2e, Anton Pelgrim zat hem vlak op de hielen met 1.340 gr. en bezette de 3e plaats. Volgende wedstrijd op dinsdag 11 augustus, zelfde plaats en tijd.  Kijk voor de uitslag en tussenstand naar 55+ wedstrijd