A.s zaterdag begint de wintercup-competitie

Zaterdag, 3 oktober 2015

A.s  zaterdag 10 oktober begint de wintercup-competitie, deelnemers kunnen zich voor deze leuke competitie nog opgeven tot en met donderdag 8 oktober.  Wil je graag vissen en je ziet niet op tegen een paar frisse uurtjes vissen met enthousiaste medevissers, geef je op bij Piet Kaal telef: 0313-421264, of bij Bennie Oortgiesen telef: 0575-451905.  De eerste wedstrijd word gevist aan de Oude IJssel bij het viaduct te Doesburg. Alle wedstrijden beginnen met de steknummers trekken om 11.15.u, en er wordt daadwerkelijk gevist van 12.00.u. tot 15.00.u.  En niet te vergeten voor de wedstrijd wordt er de beroemde rookworst verloot, dus graag tot aan de waterkant a.s. zaterdag !