Kosten lidmaatschap

Contributieoverzicht 2024

Jeugdlid, geboren na 1 januari 2010   (inclusief jeugdVISpas)
€  7,-
Aspirant-lid, leden geboren in de jaren 2006,  2007, 2008 en 2009
€ 27,50
Seniorlid, leden geboren vóór 2006
€ 38,-

Extra vispas, (Leden die bij het aangaan van het lidmaatschap al lid zijn van een andere hengelsportvereniging)

* Het contributiebedrag van €19,00 voor nieuwe sub-leden wordt alleen berekend als u zich on-line aanmeldt. Bij contante betaling wordt in eerste instantie het volledige contributiebedrag berekend van €38,00. De dubbele afdracht wordt later verrekend door Sportvisserij Nederland. U kunt de dubbele afdracht ook zelf terugvragen. Zie hiervoor de pagina "dubbele afdracht".

Bovengenoemde contributiebedragen gelden alleen als u een machtiging voor automatische incasso heeft afgegeven.
Betaalt u per acceptgirokaart dan wordt € 5,- administratiekosten in rekening gebracht.

Ook voor nieuwe leden wordt € 5,- administratiekosten berekend.

€19,00*

Wilt u lid worden van H.V. de Karper dan kun u zich online aanmelden.

Na betaling per i-Deal beschikt u direct over het "voorlopige bewijs van lidmaatschap" en kunt dus meteen met de hengel naar de waterkant. Ga hiervoor naar de pagina "vispas aanvragen".

Tegen contante betaling kunt u zich bij onderstaande adressen aanmelden als lid.

DISCUS TROPICA, AMBACHTSTRAAT 41, 6971 BP BRUMMEN
Dit kan gedurende de gehele winkelopenstelling, ook zijn hier dag en weekkaarten te koop

En uiteraard in ons clubgebouw in de D.A. VAN VUURENSTRAAT 8, 6971 EW BRUMMEN
Dit kan op donderdagavond van 19.30 tot 20.30 uur.