Chris Hofman wintercup-kampioen 2014/2015.

Zaterdag, 14 maart 2015

Chris Hofman is de kampioen geworden van de winter-cup competitie 2014/2015. 2e werd Edwin Corbeek, en Piet Kaal tekende voor de 3e plaats. Edwin Corbeek werd 1e met de aantallen nl. 308 stuks, 2e werd Chris Hofman met 272 stuks, en Appie Peppelman 3e met 269 stuks. De meeste vis aan gewicht werd gevangen door Piet Kaal nl. 10.970 gr. 2e werd Appie Peppelman met 8.460 gr. en 3e  Chris Hofman met 8.430 gr.    Alle 13 wedstrijden zijn gehouden op diverse locaties in de Oude IJssel. 1 wedstrijd werd wegens de sneeuw verplaatst en een week later ingehaald. De vangsten waren niet overweldigend, maar de sfeer was goed en iedereen heeft wel vis gevangen. Wij mogen ons gelukkig prijzen dat wij een wintercup kunnen organiseren met voldoende deelnemers, als één van de weinige verenigingen in de wijde omtrek. Wat de organisatie betreft hopen wij dat nog vele jaren te doen. De prijsuitreiking vond plaats op zaterdag morgen 14 maart, in het clubgebouw. Gerard Nieuwenhuizen voorzag ons van een drankje en de bal gehakt, en onze vaste fotograaf Anton Pelgrim zette het hele gebeuren op de gevoelige plaat. Voor de volledig uitslag, en de foto;s verwijzen wij U naar de wintercup.