Fred Hekkers wint de Vrije hengelwedstrijd.

Vrijdag, 12 juni 2015

Op donderdagavond 11 juni werd onder ideale weersomstandigheden de Vrije hengelwedstrijd gevist door leden van de Karper in de Hank.  Harm van Wijk wist als eerste een beste platte te vangen van 2.950 gr. De rest van de deelnemers moesten lang wachten voor ze de vis aan de praat kregen, Gerrit Nijhof pakte ook een platte en Greet Sanders deed het hem na, allebei in het zwembad. Fred Hekkers pakte 2 platte, en Adrie Booij liet 5 minuten voor het eind ook een platte in zijn leefnet verdwijnen. 3 deelnemers konden geen vis ter weging aanbieden.  De uitslag: 1 Fred Hekkers  3.350 gr.  2 Harm van Wijk 2,950 gr. 3 Gerrit Nijhof 1.900 gr. 4 Adrie Booij 1.550 gr. en Greet Sanders sloot de rij met 1.500 gr.