Brummen wint de besturen-wedstrijd

Donderdag, 9 juli 2015

Op woensdagavond 8 juli werd de jaarlijkse wedstrijd gehouden tussen de bestuursleden van Doesburg--Dieren en Brummen. De organiserende vereniging was dit jaar Doesburg. Er werd gevist in de Oude IJssel bij het viaduct. van 18.30.u. tot 21.15.u.  De vangsten waren niet geweldig maar bijna iedereen kon vis(jes) ter weging aanbieden.  De uitslag:1  Brummen in totaal 4.720 gr. 2 Doesburg in totaal 2.050 gr. en Dieren viste bij elkaar 1.860 gr  .Individueel 1e H.Spronk Doesburg  1.420 gr.  2e T.Pelgrim  Brummen  1.280 gr.  en 3e  T.Wassink  Dieren 950 gr.  Na afloop was de prijsuitreiking onder het genot van een drankje en een balletje mayo. en gingen de prijswinnaars met een mooie BBQ pakket naar huis. Bij deze nogmaals, Doesburg bedankt!   Volgen jaar is Dieren de organiserende vereniging voor deze besturen wedstrijd.