Karperleden behalen uitstekende resultaten.

Zaterdag, 17 oktober 2015

Bij diverse nationale wedstrijden hebben onze Karper-leden prima resultaten behaald.

NK - korpsen 26 en 27 september
Ons 2e korps behaalde een uitstekende 4e plaats, en kwamen slechts 1 wedstrijdpunt tekort om op het erepodium te belanden.

TOP - competitie
Joop Jansen wist bij de veteranen de winst naar zich toe te trekken, en Jeffrey Bakkernes won met overmacht in de categorie Beloften onder 23 jaar. Ook de andere deelnemers van de Karper wisten goede resultaten te scoren.

Korpswedstrijd Rayon 2, 3 oktober
Aan deze wedstrijd kwamen 2 korpsen van 3 personen namens de Karper aan de start.
Het tweede korps (G. Wensink, F. Zwinenberg en B. Oortgiesen) werd 5e. Het eerste korps (A. Peppelman, P. Kaal en H. Huisken) werd 10e.