Inning contributie 2016

Dinsdag, 27 oktober 2015

Ledenadministratie en inning contributie wordt vanaf heden uitgevoerd door Sportvisserij Nederland.

Het bestuur heeft een 3 jarig contract afgesloten met het Service Bureau van Sportvisserij Nederland om in deze 3 jaar de ledenadministratie te laten verzorgen voor onze vereniging. Dit betekent dat er gebruik gaat worden gemaakt van alle incasso's . Ook vindt de normale verzending van de factuur/acceptgiro's plaats door het Service Bureau van Sportvisserij Nederland, alsmede de toezending van de vispas en bijlage die door ons werd verstrekt. Het bestuur denkt dat wij en vooral de penningmeester/ledenadministrateur heel veel werk besparen en wij onze leden hierbij beter van dienst zijn.

Dit houdt echter in dat de leden die veranderingen willen doorgeven, dit vanaf heden moeten doen aan ledenadministratie Sportvisserij Nederland;

telefoonnummer 0900-2025358 (€0,35/min.)

De automatische incasso van de contributie vindt plaats op 3 november. De VISpas wordt vervolgens vóór 31 december bij u thuis bezorgd.

Begin november worden ook de facturen/acceptgiro's verzonden naar de leden die niet hebben gekozen voor automatische incasso.
Voor de inning van de contributie per acceptgiro wordt € 5,- administratiekosten in rekening gebracht.
Als de contributie is voldaan wordt de VISpas aangemaakt en aan u toegezonden.

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen via telefoonnummer 0575-562714 (donderdags tussen 19.30 en 21.00 uur) of per E-mail: h.v.dekarper@online.nl