cursus bosmaaier

Maandag, 16 november 2015

Bennie Oortgiesen en Herman Huisken hebben afgelopen zaterdag met goed gevolg de 4 daagse cursus bosmaaier en motorkettingzaag afgerond. Namens het bestuur, van harte gefeliciteerd.

Tweet Helicon Apeldoorn
Afgelopen zaterdag was de laatste dag van de 4 dagen durende cursus voor een groep fanatiek vrijwilligers van diverse verenigingen. Zij hebben de cursus met succes afgerond en zijn nu in het bezit van een certificaat voor de bosmaaier en de motorkettingzaag! Mannen, gefeliciteerd!

Tweet Sportvisserij Oost Nederland
Vandaag zijn 18 heren van sportvisserij Oost Nederland geslaagd voor hun certificaat veilig werken met de bosmaaier en de motorzaag. Een bijzonder knappe prestatie.