Chris Hofman wintercup-kampioen 2015/2016

Zaterdag, 12 maart 2016

Chris Hofman is kampioen geworden van de winter-competitie editie 2015/2016. met 249 punten, 2e is geworden Piet Kaal met 247 punten en Appie Peppelman eindigde op de 3e plaats met 243 punten. Alle wedstrijden zijn gevist op diverse locaties in de Oude IJssel, 1 wedstrijd, die bij het molentje, daar konden slechts 2 man een vis ter weging aanbieden, terwijl de laatste wedstrijd ook heel slecht was.  Over het algemeen is er deze wintercup, mede door de zachte winter, door de deelnemers prima gevangen, In totaal over de 13 wedstrijden 92.220 gr., wat neerkomt op 7.685 gr. vis per deelnemer. Er zijn in totaal 3154 vissen gevangen met een gemiddelde van 263 per deelnemer. De voorafgaande jaren was dit wel anders!  Wat de gewichten betreft Chris Hofman 1e met 17.560 gr. 2e Piet Kaal met 15.520 gr. en 3e Appie Peppelman met 10.180 gr.  Aantallen: 1e Piet Kaal met 560 stuks, 2e Chris Hofman met 495, en Bennie Oortgiesen eindigde op plek 3 met 414 vissen. Al met al kunnen wij terug zien op een geslaagde winter-competitie 2015/2016.  Kijk voor de volledige uitslag op wintercup.  De foto's (met dank aan Anton Pelgrim) staan zoals gewoonlijk in het fotoalbum.