Vissen in het Goor

Maandag, 25 april 2016

Er is overeenstemming bereikt met de Gemeente Brummen om met een beperkt aantal leden (circa 25) te mogen vissen in een gedeelte van het Goor.

De Gemeente stelt wel een aantal voorwaarden;
- De vereniging zal zorgen voor individuele vergunningen en uitgifte daarvan.
- Een lijst met vergunninghouders, inclusief adres, zal aan de gemeente worden verstrekt.
- De vereniging vraagt aan de vergunninghouders om een jaarlijkse vangstregistratie en om punten die in de evaluatie met de Gemeente kunnen worden ingebracht.
- Nachtvissen is niet toegestaan.
- De gemeente zal een vergunning, inclusief tekening van het te bevissen gedeelte maken.

Na een jaar evalueren we de situatie met als insteek continuering. Zij die interesse hebben kunnen zich melden bij het bestuur via email h.v.dekarper@online.nl  of in het clubgebouw op de donderdagavond van 19.30 tot 21.00 uur. Indien te veel leden zich aanmelden zal de vereniging een selectie maken. Criteria die daarbij worden toegepast zijn mobiliteit, leeftijd en woonplaats.