A. Peppelman pakt de laatste winter-cup

Zondag, 5 maart 2017

Zaterdag 4 maart werd de laatste wintercup-wedstrijd van het seizoen 2016/2017 gevist in de Oude IJssel bij de Koppelweg te Doesburg .Winnaar van deze wedstrijd werd Appie Peppelman met een gewicht van 2.550 gr.. 2e werd Chris Hofman met 900 gr. en Piet Kaal werd 3e met 700 gr. Wat de aantallen betreft Chris 1e met 33 stuks  2e Piet met 16 stuks en Tonnie werd 3e met 14 stuks. Volgende week 11 maart a.s. is de prijsuitreiking in het clubgebouw van 10.00.u tot 12.00.u. Dan is bekend wie er op het schild geheven wordt en zich winter-cup kampioen van dit seizoen geworden is, De volledige uitslag  met fotoreportage is te zien vanaf zondag 12 maart op de site van de Karper.