Uitslag eierwedstrijd

Donderdag, 13 april 2017

Op 9 april, traditiegetrouw de zondag voor Pasen, hebben we onze zogenoemde eierwedstrijd gehouden.

Ook volgens traditie gaat het alleen om het aantal gevangen vissen.

Uitslag
1. Joop JansenIJssel130 stuks
2. Andre NijhofIJssel 37 stuks
3. Herman HuiskenIJssel 20 stuks
4. Gerrit OosterkampHank 7 stuks
5. Dick LammersIJssel 7 stuks
6. Anton PelgrimHank 6 stuks
7. Appie PeppelmanIJssel 6 stuks
8. Harm van WijkIJssel 6 stuks
9. Eef HaandrikmanIJssel 4 stuks
10. T. WassinkIJssel 4 stuks
11. Harry Brunt Hank 1 stuks
12. Benny OortgiesenHank 1 stuks
13 Gerrit Nijhof Hank 0 stuks

Na afloop was er een gezellig samenzijn in het clubgebouw. We werden door Leny Huisken verwend met koffie, krentenbrood en gekookte eieren. Iedereen ging met een prijs in de vorm van eieren en/of krentenbrood naar huis.

Bij deze een oproep aan alle leden om volgend jaar ook mee te doen. Meedoen is gratis, je mag kiezen of je in de IJssel of in De Hank wilt vissen en je gaat ook nog met een prijs naar huis.
Daarbij is het ook gewoon gezellig..
Nu hadden we ook schitterend weer, maar dat kan ik voor volgend jaar natuurlijk niet garanderen.

Joop Jansen.