Fred Hekkers wint de wedstrijd Brummen Dieren

Vrijdag, 16 juni 2017

Op donderdag avond 15 juni werd in de Hank de jaarlijks terugkerende derby Brummen tegen Dieren gevist.  Brummen was ditmaal de organiserende vereniging. Brummen leverde 5 deelnemers en Dieren 4. Onder werkelijk ideale weersomstandigheden werd de wedstrijd gevist en de verwachting was dat iedere deelnemer zijn vangst ter weging kon aanbieden. In het zwembad zaten vier man, en daar werden al heel snel de kleinere vis gevangen en ook een platje. Verderop in de Hank ging het beter, Fred en Appie gingen voortvarend van start en na wat lijnzwemmers werden door hun de platte gevangen. Edwin nam afwisselend de vaste stok en de feeder en ving het wat kleinere spul. Ook Piet wist een platte te vangen, en Toon had de pech dat van zijn vaste stok het topdeel brak, en schakelde over op de feeder wat hem helaas geen vis bracht. Om 21.30 werd de wedstrijd afgeblazen en werd de eind balans van deze derby opgemaakt  Winnaar werd Brummen met een totaal vangst van 14.350 gr.  de mannen van Dieren wisten in totaal 6.550 gr bij elkaar te vangen.   Uitslag deelnemers Brummen:  1 F.Hekkers  9.600 gr.  2 P.Kaal  2.150 gr. 3  G.Nijhof  1.300 gr.  4 M.Eleveld  1.100 gr.
5  H.Brunt 200 gr.   Uitslag deelnemers  Dieren  1  A.Peppelman  6.050 gr.  2 J.Jacobs  300 gr. 3  E. Corbeek  200 gr. 4  T.Wassink 0 gr.
Onder het genot van een balletje al dan niet met mayo, dat ons werd aangeboden door Dieren, werd de prijsuitreiking gedaan in het clubgebouw.