Geslaagde medewerkersmiddag

Zondag, 30 juli 2017

Zaterdag 29 juli organiseerde het bestuur van de Karper voor de vrijwilligers en hun partner die de vereniging een warm hart toe dragen en de vereniging draaiende houden een z.g. medewerkersmiddag . Dit keer werd hij gehouden in de vorm van een BBQ. Een 3 tal partytenten stonden opgesteld achter het clubgebouw en om 16.30.uur heette Theo de voorzitter een ieder van harte welkom, en dankte iedereen die op wat voor manier dan ook zijn steentje had bijgedragen voor de vereniging en hoopte ook het komende jaar te rekenen op de mensen als er iets voor de vereniging moest worden gedaan. Hierna wenste hij ons een plezierige middag.  Herman had intussen zijn schort voorgedaan en ging aan de slag in de schuur om voor ons het vlees te braden.waar meteen druk gebruik van werd gemaakt. Iedereen kreeg een bordje met daarop een sortering van vlees en spiesen, en op de tafel stonden mandjes met stokbroodjes,salades en sauzen, kortom voor een ieder te kust en te keur. Ook kreeg iedereen consumptiebonnen zodat niemand op een droogje hoefde te zitten. Dat er tijdens de geanimeerde gesprekken onderling  er veel over vissen werd gesproken moge duidelijk zijn. Kortom een zeer geslaagde middag, met ook nog als toetje een accordeon musicus die de tafels rondging met Hollandse hits met als zangtalent uit Steenderen Bennie. Jan als huisfotograaf heeft menig plaatje geschoten en zijn binnenkort op de fotogalerij van onze site te zien.