Dennis en Jimmie winnaars nachtkoppel wedstrijd

Vrijdag, 4 augustus 2017

29 juli j.l. hebben 2 leden van onze vereniging een 12 uurs nacht koppel wedstrijd in de Hank georganiseerd. 9 koppels hadden zich hier voor opgegeven. Er werd verzameld om 18.00.u en de nummers werden op een afstand van 30 tot 35 meter uitgezet. De wedstrijd werd in 2 delen gesplitst nl. van 19.00 tot 0.1.00 u toen werd er tussentijds gewogen en kon er 2 broodjes met bal gegeten worden. De 2e helft werd gevist van 02.00 tot 08.00. Tijdens de wedstrijd werd het al heel snel duidelijk dat er gigantisch veel vis zou worden gevangen, waarbij opviel dat er vanaf nummer 1 tot nummer 9 steeds meer kilo's werden gevangen. De uitslag van deze wedstrijd had uiteraard een winnaar in de personen van Dennis en Jimmy met een totaal gewicht van 363 kilo en 100 gr. 2e Jan en Hans 223 kilo en 800 gr. 3e Fred en Rob 186 kilo en 490 gr. 4e Andre en Gerard 78 kilo en 100 gr. 5e Appie en Hans 57 kilo en 400 gr. 6e Hans en Johan 55 kilo en 120 gr. 7e Sjonnie en Paolo 43 kilo en 260 gr. en op de 8e plaats Bennie en Benno 22 kilo en 920 gr. Dat de gevangen vis zorgvuldig behandeld werd bleek uit het feit dat na de laatste weging er geen dode vis werd aangetroffen. Al met al hadden de deelnemers een mooie vis-nacht gehad met een totaal gevangen gewicht van 1030 kilo en 190 gr. De animo van de vissers was positief en hopelijk kan er volgend jaar weer een 12-uurs nachtkoppel wedstrijd gehouden worden.