Kort verslag van de clubdag van 11 juli

Dinsdag, 17 juli 2018

Zoals al jaren gebruikelijk vissen we begin juli, meestal op woensdag onze clubdag.

Dit jaar gingen we voor het derde jaar naar Karpervijver Het Broek in Gendt.
Een prima vijver waar iedereen, ook met niet high tech karpermateriaal, zijn visje kan vangen.
Naast karpers van 500 gram tot ongeveer 3 kg zwemmen er ook giebels, zeelten en brasems.
Ik kan dan ook iedereen aanraden volgend jaar mee te gaan.
De vereniging sponsort een gedeelte van de kosten dus voor de kosten hoef je het niet te laten.
Uiteindelijk heeft iedereen vandaag vis gevangen.
Harm Brunt ving de eerste karper maar daarna werd het wel stil bij hem.
Ondanks dat heeft hij van de dag genoten.
John Sanders meende wel even aan de andere kant van de vijver een praatje te kunnen gaan maken.
Kon hij van die kant zien hoe zijn hengel door een karper het water werd ingetrokken.
Ondanks alle pogingen is die niet weer op het droge gekomen.
Het was weer een geslaagde dag.