Programma en data van de wintercup-competitie bekend

Donderdag, 15 augustus 2019

Op zaterdag 12 oktober start de wintercup-competitie. Gevist wordt er in het Twente kanaal bij de zwaaikom te Almen. Er zijn in totaal 7 wedstrijden waarvan de 2 minste niet tellen. De hengelkeuze is vrij, en snoek, paling en snoekbaars tellen niet mee. Er wordt gevist op gewicht, en het leefnet mag niet worden verzwaard met stenen. Deelname is uitsluitend voor leden van de Karper,zowel voor junioren als senioren en ook de dames zijn welkom! Het inschrijfgeld bedraagt 20 euro. De loting is om 11.15 u. en de wedstrijd is van 12.00 u. tot 15.00.u.  Voor aanvang wordt volgens de traditie een rookworst verloot. Opgave voor 10 oktober bij P.Kaal telef: 0313-421264 en B.Oortgiesen 0575-451905 en bij T.Werkman 0313-653408. Na afloop van de wedstrijden worden de uitslagen op de site van de Karper gezet. Het volledige overzicht van de wedstrijden vindt u hier.