Wintercup 2012/2013

Donderdag, 21 maart 2013

De wintercup 2012/2013 zit er weer op. Door de 15 deelnemers zijn er 13 wedstrijden gevist,waarvan er 2 door niemand een vis werd gevangen. De eerste wedstrijden in de Oude IJssel waren wat de vangsten betrof zeer goed, allemaal voorns en een enkele halfwas en een platte. De latere wedstrijden kenmerkte zich door steeds mindere vangsten zowel in aantallen als gewichten. Toch zijn wij heel blij met de Oude IJssel als wedstrijd water voor de wintercup, goed bereikbaar en wij kunnen de plekken op royale afstand van elkaar plaatsen. De laatste wedstrijd is traditioneel altijd in de Hank, maar Koning Winter had als presentje een ijslaag op de Hank gelegd,en weken wij voor de laatste wedstrijd weer uit naar de Oude IJssel. Toen het eindsignaal klonk kon niemand vis ter weging aanbieden en vertrok men naar het clubgebouw voor de prijsuitreiking.Op de 1e plaats eindigde Piet Kaal met 245 punten, en 144 vissen met een totaal gewicht van 9.340 gr. Op de 2e plaats Chris Hofman met 231 punten en 107 vissen met een totaal gewicht van 5.540 gr. 3e werd Adrie Booij hij behaalde 200 punten met 74 vissen en een totaal gewicht van 4.315 gr.

De gehele einduitslag vindt u hier.