D.Lammers kampioen wintercup 2019

Zaterdag, 30 november 2019

.Zaterdag 30 november was de prijsuitreiking van de winter-cup competitie 2019 van H.V. de Karper. Kampioen is geworden D.Lammers met een punten aantal van 122, op de 2e plaats B.Oortgiesen met  120 punten, en A. Peppelman legde beslag op de 3e plaats.met 118 punten. De organisatie had besloten dit keer de wedstrijden in het Twente kanaal bij Almen te houden, en niet zonder sucses. Er is in totaal 33.680 gr. vis gevangen door 14 deelnemers over 7 wedstrijden in 2018 werd er gevist in de Oude IJssel bij Stockhorst met ook 14 deelnemers en 7 wedstrijden toen werd er in totaal 8.945 gr. vis gevangen.  Een duidelijke en terechte keus dit jaar voor het Twente kanaal te kiezen!!! Op een geanimeerde bijeenkomst werden de gewonnen waardebonnen uitgereikt en de fa.Pelgrim uit Apeldoorn had voor de deelnemer op de 8e plaats een waardebon beschikbaar gesteld  die dankbaar werd aanvaard door A.Booij. Herman Huisken stond deze morgen achter de bar en voorzag ons van een drankje en een balletje al of niet met mayo of mosterd, waarvoor onze dank! Rest mij nog de deelnemers te bedanken voor hun deelname en hopelijk zien wij in 2020 elkaar terug hetzij bij de 55+ of de wintercup. De uitslag en fotoreportage van de prijsuitreiking staan op de site van de Karper.