Zaterdag 10 oktober a.s. start de herfst cup

Maandag, 7 september 2020

Zaterdag 10 oktober a.s. start de herfstcup De wedstrijd locatie is aan het Twente kanaal het stuk voor de zwaaikom bij de Baileybrug linksaf.  Deelname alle leeftijden, lidmaatschap van H.V. de karper te Brummen is verplicht .Inleg 20 euro.de hengelkeuze is vrij en er wordt gevist op gewicht. Snoek, snoekbaars en paling tellen niet mee. Er zijn in totaal 7 wedstrijden en de 2 minste tellen niet mee. Bij meer dan 12 deelnemers wordt er in 2 vakken gevist  i.v.m. de corona vind de loting vooraf plaats. Uitreiking van de steknummers is om 11.15 uur.en de wedstrijd is van 12.00 tot 15.00 uur.   De uitslag staat na afloop de site van de Karper. I.v.m.de corona zijn de volgende maatregelen van kracht: de anderhalve meter afstand is voor en tijdens de wedstrijd van kracht ieder blijft  (sanitaire stop uitgezonderd) op zijn stek en tijdens de weging loopt er niemand mee!  De wedstrijd data zijn: 10--17--24--en 31 oktober, en 7--14--en 21 november. Sportvisserij Oost-Nederland verplicht de organisatie ook i.v.m. de corona maatregel dat er tijdens de wedstrijd bij de leiding een lijst is van de deelnemers met hun naam,voorletters, woonplaats en geb.datum. Om die reden opgave voor de herfst cup voor 8 oktober, uitsluiten via de mail pieter.kaal@kpnplanet.nl  onder genoemde data gegevens. Het meest recente sportprotocol dient te worden nageleefd, en de organisator(en) van de activiteit zijn verantwoordelijk en aansprakelijk!! De wedstrijden gaan door onder voorbehoud van eventuele aanpassingen komen vanuit de overheid.