Jeugddag Sportvisserij Oost Nederland

Maandag, 27 mei 2013

Jans Huisken met haar trotse opa.

Jans Huisken heeft de viswedstrijd gewonnen die werd gehouden tijdens de jeugddag van Sportvisserij Oost Nederland. Ook won ze nog een beker voor de grootste vis (25 cm).

De 5 jeugdleden van H.V. de Karper met hun begeleiders Herman Huisken en Bennie Oortgiesen hebben zich prima vermaakt op de jeugddag van Sportvisserij Oost Nederland die werd gehouden bij het Carmel College te Raalte. Er werden allerlei demonstraties verzorgd. De monitoringsploeg had een paar flinke vissen gevangen die van nabij konden worden bekeken, en voor wie dat durfde aangeraakt.

Tussen de middag was er voor alle aanwezigen een prima lunch. 's middags was er een wedstrijd waar, zoals eerder gememoreerd, Jans een goed figuur sloeg.

Afsluitend vond er nog een verloting plaats waar een aantal vissertjes gelukkig werden gemaakt met leuke prijzen, gesponsord door "de Beste Stek" uit Ommen, en zelfs een fiets, die beschikbaar was gesteld door de fa. Hollandia.

Het t-shirt de hengel, het vistuigje en de rugtas waar de lunch in was "verstopt" mocht door iedereen mee naar huis worden genomen.

Hier nog een aantal foto's, met dank aan Harry Marskamp van Ons Belang Zutphen.

Ook op de website van Sportvisserij Oost Nederland staat naast een leuk verslag nog meer foto's.