Junior IJsselfestival

Zaterdag, 8 oktober 2022

Zaterdag 1 oktober is het IJsselfestival gehouden bij de veerstoep van het Bronkhorsterveer.

50 jeugdige vissers hadden zich voor deze dag aangemeld. Nadat ze allemaal waren voorzien van een pet konden ze naar de waterkant waar de vrijwilligers ze al stonden op te wachten.
Een gedeelte van de deelnemers begon met de vaste stok de tweede groep ging vissen met de feeder.
Na een uitstekende lunch werd er gewisseld van vistuig. Er werd door iedereen wel een visje gevangen.
Na afloop was er voor elke deelnemer nog een goodie-bag,.
Uiteraard werden de vrijwilligers niet vergeten, ook zij kregen nog een hapje en een attentie.