Overlijden bestuurslid Jan van Waardenburg

Dinsdag, 17 januari 2023

In herinnering ons bestuurslid Jan van Waardenburg. Op 10 januari 2023 is Jan overleden. Jan was een waardevol bestuurslid voor onze vereniging. Meer als 40 jaar penningmeester altijd bereid om te helpen als er wat voor de jeugd gedaan moest worden samen met Marijke. De Karper was zijn club en daar moest je niet aankomen. Voor Sportvisserij Oost-Nederland heeft Jan zich ook regelmatig ingezet, op allerlei gebied zoals jeugdvissen, visserijkundig onderzoek en nog veel meer werkzaamheden. We zullen Jan missen als drijvende kracht in ons bestuur. We wensen Marijke, de kinderen en de kleinkinderen veel sterkte met dit grote verlies.