Eierwedstrijd zondag 2 april 2023

Donderdag, 6 april 2023

Afgelopen zondag is de eierwedstrijd gehouden in de Hank en in de IJssel. De vangst viel een beetje tegen. 1e was Andre Nijhof met 4 vissen in de IJssel. 2e en 3e waren Harm van Wijk ook in de IJssel met 3 vissen en Chris Hofman in de Hank met 3 vissen. 4e en 5e waren Herman Huisken in de IJssel met 1 visje en Joop Jansen in de Hank met 1 visje. 6e tot en met 9e waren Joop Nieuwenhuizen IJssel, Geert Kroon, Gerrit Nijhof en Wilfred Steenbergen, deze heren hadden geen vis. Na afloop van de wedstrijd had Lenie Huisken gezorgd voor gekookte eieren, krentenbrood en koffie. Lenie en Herman bedankt voor de organisatie.