Oproep: Hulp gezocht voor het Junior IJsselfestijn Brummen – 30 september 2023

Dinsdag, 29 augustus 2023

Op zaterdag 30 september a.s. wordt het Junior IJsselfestijn weer gehouden in de IJssel bij het Veerpondje Brummen-Bronkhorst. Voor dit prachtige jeugd evenement voor jeugd van 8 t/m 17 jaar zijn we op zoek naar mensen (vanuit Hengelaarsvereniging de Karper) die tijdens dit evenement willen en kunnen helpen!

Feederen en vaste stok

Wat gaat er gebeuren tijdens deze dag? De kinderen gaan onder begeleiding leren vissen in het prachtige viswater de IJssel. Zowel de Feeder visserij als de vaste stok visserij komen hierbij aan bod. Het materiaal om dit te kunnen doen is allemaal aanwezig!

Hulp gezocht!

Om dit alles een groot succes te maken zijn we net als vorige jaren op zoek naar hulp tijdens deze dag. Van het vissen met kinderen tot catering iedereen is welkom!
Wil je helpen tijdens het junior IJsselfestijn? Stuur dan een mail aan: h.v.dekarper@kpnmail.nl (vermeld hierin je voornaam, achternaam en telefoonnummer, zodat we je kunnen bereiken)

Voor iedereen is er Tussen de middag een lunch geregeld. Ook is er voor iedereen zowel ’s ochtends als ’s middags wat te drinken.
Dus wacht niet te lang en meld je aan als vrijwilliger en beleef deze prachtige dag van dichtbij!

Ouders en publiek

Ouders en publiek mogen tijdens het evenement komen kijken en zijn natuurlijk van harte welkom!

Meedoen als deelnemer?

Wil je meedoen? Geef je dan zo snel mogelijk op via de link van Hengelsport Federatie Midden Nederland. Er is plaats voor maximaal 50 deelnemers, dus vol = vol.
Klik hier voor de link naar de inschrijving.