Karper Koppelwedstrijd Oost-Nederland

Maandag, 25 maart 2024

Beste bestuurders,

Zou u het volgende willen (laten) publiceren op uw sociale mediakanalen?

Sportvisserij Oost-Nederland organiseert dit jaar een ‘Karper Koppel Kanalen Competitie’. De animo voor deze wedstrijdenserie is gelukkig groot en er zijn al aardig wat aanmeldingen, maar er zijn ook nog enkele plaatsen te vullen! Wil je ook meedoen, wacht dan niet te lang met inschrijven voor deze unieke competitie waarbij er gevist wordt op 4 verschillende kanalen verspreid over de regio Oost-Nederland en maak kans op die knaller van een hoofdprijs ter waarde van maar liefst €3.500! (bij volledige deelname). Inschrijven kan eenvoudig door de link of QR code van de flyer te gebruiken of gebruik de link in de comments onder dit bericht voor meer informatie.

Link voor in de comments (op deze manier heeft het bericht meer bereik dan plaatsing direct in het bericht):

In de bijlage vindt u ook nog een tekst die gebruikt kan worden voor uw website. De bijgaande flyer kan daarbij eveneens gebruikt worden.

Let op! Het kan zijn dat de linq niet werkt! Misschien kunt u het dan via de site van Sportvisserij Oost Nederland proberen!