Brons voor H.V. de Karper op Nederlands Kampioenschap korpsen.

Maandag, 30 september 2013

Op het Nederlands Kampioenschap Korpsen dat afgelopen zaterdag werd gehouden in het Beukerskanaal eindigde het korps van H.V. de Karper op een uitstekende derde plaats. Het korps bestaande uit; Hennie vd Bruggen, Nico Bakkernes, Frans van Berkel, Jeffrey Bakkernes en Gerard Meerveld behaalde 42 wedstrijdpunten en ving gezamenlijk 7190 gram vis. Het andere korps met Theo Pelgrim, Joop Jansen, Niels Gronouwe, Tonnie Seegers en Fred Hekkers, eindigde op de 4e plaats met 47 wedstrijdpunten en 6837 gram vis. De volledige uitslag is te hier te downloaden.