3e wintercupwedstrijd gevist

Zondag, 27 oktober 2013

Op zaterdag 26 oktober hadden de deelnemers van de wintercup zich om 11.15 uur verzameld op de parkeerplaats bij Stokhorst. Nadat de verloting was verricht vertrokken de zeer gemotiveerde mannen naar hun gelote krib. Gemotiveerd om nu eens een knap netje vis ter weging en telling aan de weegploeg aan te bieden. Om 12.00 uur werd het startsein gegeven en begon de wedstrijd. Na een klein half uur bleek al gauw dat het er dit keer ook niet in zou zitten want er werd alleen klein spul gevangen, in hoofdzaak baarsjes, een enkeling had een mooie voorn of baars maar daar hield het ook mee op. Alleen Joop Peters had vanaf het begin de feeder genomen, maar bij de rest bleef hij in het foedraal. Of men op 11.50 meter of met 3 deeltjes aan de kant zat te peuren de grotere vis liet zich niet verleiden. Toen om 15.00 uur het sein einde wedstrijd werd gegeven was er een winnaar in de persoon van Edwin Corbeek, hij liet 620 gram wegen, 2e werd Gerrit Evers met 500 gram en Chris Hofman werd 3e met 310 gram. Met aantallen werd Bennie Oortgiesen 1e met 29 stuks, 2e werd Gerrit Evers met 27 stuks en Piet Kaal en Edwin Corbeek lieten er allebei 19 tellen. Volgende week zaterdag 2 november is de wedstrijd aan de Oude IJssel in Laag-Keppel tegenover het molentje.

Voor de uitslag en de tussenstand verwijzen wij U naar de pagina wintercup.