Piet Kaal Kampioen wintercup-competitie

Zondag, 9 maart 2014

Zaterdag 8 maart vond in ons clubgebouw de prijsuitreiking plaats van de wintercup-competitie. Alle 13 wedstrijden zijn gehouden in de Oude IJssel op div .locaties De vangsten waren deze competitie niet om over naar huis te schrijven, maar wij waren wel blij dat wij een wintercup-competitie konden houden. Het weer werkte mee en de sfeer was onderling ook prima, alleen de vangsten hebben wij niet in de hand. Dus hopen wij dat de wintercup 2013/2014 wel beter mag gaan, immers en dat geld zeker voor de visserij, hoop doet leven! Maar er is een kampioen in de persoon van Piet Kaal met 250 punten, 2e werd Edwin Corbeek met 241 punten en 3e Appie Peppelman met 238 punten. Wat betreft het totaal aan gevangen gewicht: 1 Piet Kaal met 9.380 gr. 2 H.Sangers met 7.470 gr.en 3 Tonnie Werkman met 7.330 gr. Wat het aantallen gevangen is: 1 Piet Kaal met 220 stuks, 2e Bennie Oortgiesen met 196 stuks en als 3e Chris Hofman met 138 stuks. Voor de totale einduitslag verwijzen wij U naar de wintercup.

Foto's van de prijsuitreiking vindt u in de fotogalerij