Vergeet niet je op te geven voor de jeugdcursus

Woensdag, 4 juni 2014

De jeugdcursus gaat binnenkort weer van start. De data voor 2014 zijn; de maandagavonden 16, 23 en 30 juni en 7 en 14 juli alle avonden van 18.30 tot 19.30 uur. De eerste drie avonden behandelen we onder andere materiaal, het maken van een vissnoer, visherkenning etc.. De laatste 2 avonden wordt er gevist. De avonden zijn uiteraard in het clubgebouw aan de van Vuurenstraat 8 en de kosten zijn 5 euro. Je hoeft geen lid te zijn en je mag je vriendjes en vriendinnetjes meenemen. Je kunt je opgeven met je voor-en achternaam, je leeftijd, adres en je telefoonnummer. Opgave op de donderdagavonden in het clubgebouw vanaf 19.30 uur of per E mail h.v.dekarper@online.nl .