Halve 55+ wedstrjid

Dinsdag, 5 mei 2015

Dinsdag 5 mei hadden 18 van de 23 deelnemers zich verzameld bij de Mulrabrug te Hoog-Keppel voor hun eerste van de tien 55+ wedstrijden. Gezien de dreiging van onweer en windstoten, hadden Tonnie en Piet besloten om van 11.30.u. tot 13.30.u te vissen. Gezien de buienradar op de mobieltjes, werd ook besloten om 13.30.u niet te wegen en de boel in te pakken. Achteraf gezien de juiste beslissing want toen iedereen zijn spullen in de auto had, brak het noodweer los. Besloten is deze wedstrijd in zijn geheel over te vissen op één van de twee reservedatums.