Adrie Booij wint de Herfst 55+

Woensdag, 3 juni 2015

Dinsdag 2 juni werd de 2e wedstrijd van de 55+ competitie gevist in de Oude IJssel bij Hoog-Keppel. Voor de 3e keer op rij onder de meest beroerde weersomstandigheden, stormachtige wind die de golven dwars over het water joeg. Het was voor de deelnemers dan ook moeilijk om met de vaste stok de dobber, of het korfje op de juiste plek te krijgen. Dat gold echter niet voor Adrie Booij die al snel een voorn ving terwijl niemand nog maar beet had gehad, ook presteerde hij het nog een platte en ook nog een voorn te vangen terwijl het op de rest van het parcours angstwekkend stil bleef, kwam Bennie langs kwam met de mededeling dat hij een mooie halfwas gevangen had, gevolgd door Gerrit W. met een voorn. Voor in vak A wisten alleen Henk en Martin vis(jes) te vangen wat hun kostbare punten opleverde .Van de 16 deelnemers gingen er 11 met een dikke nul naar huis. De uitslag van de 1e 3 :   1e  Adrie Booij met 1150 gr.  2e Bennie Oortgiesen met 750 gr. en 3e werd Gerrit Wensink met 200 gr.  Onze rekenmeester Tonnie ligt deze week in de Portugese zon, dus de totale uitslag komt na de wedstrijd van 16 juni. Hebben wij maar slechts één wens: MAG HET ALSJEBLIEFT EINDELIJK EENS MOOI VISWEER WORDEN???
Hopelijk is dat dan op dinsdag 16 juni ook weer in de Oude IJssel bij Hoog-Keppel. Voor de tussenstand verwijzen wij U naar de 55+ wedstrijd.