Tonnie Werkman geeft iedereen 55+ visles!

Woensdag, 1 juli 2015

Op de laatste dinsdag van Juni werd de 4e 55+ wedstrijd gevist in de Oude IJssel, onder werkelijk ideale omstandigheden. Alleen kon van volle leefnetten geen sprake zijn, de grote vis liet het massaal afweten en klein spul was het credo. Er was er echter één die met kop en schouders boven alle vissers uitstak en dat was good old Tonnie, hij gaf iedereen vis les en won de wedstrijd royaal met 2.800 gr. Op de 2e plek eindigde Henk Baneman met 530 gr, Greetje Sanders eindigde met 450 gr. op de 3e plek. Voor de uitslag en tussenstand verwijzen wij U naar de 55+ wedstrijd.