Adrie Booij kampioen van de 55+ competitie

Dinsdag, 15 september 2015

Op dinsdagmiddag 15 september was de feestelijke prijsuitreiking van de 55+ competitie editie 2015 in het clubgebouw. Deze editie werd vooral gekenmerkt door relatief weinig gevangen vis en het weer was ook niet echt een bondgenoot van ons. Maar wat ook niet onbelangrijk is, de sfeer was goed zonder wanklank onderling en er was ruimte voor de nodige  humor. Er deden  23 deelnemers mee, waaronder Greetje als enige vrouwelijke deelneemster, die zich in het mannenbolwerk mooi staande hield.
Uiteraard heeft iedere competitie een kampioen, en wij hebben er ook één in de gedaante van Adrie Booij, met 170 punten was hij iedereen de baas, 2e werd Tonnie Werkman die Adrie nipt volgde met 168 punten, en eerder genoemde Greetje pakte de 3e plaats met 164 punten.
Ook zijn er prijzen voor degene die het meeste gewicht gevist hebben en ditmaal moest Adrie in Tonnie zijn meerdere kennen, hij viste in totaal 17.350 gr. bij elkaar, en Adrie als goede 2e 15.090 gr. en de altijd goed gehumeurde Anton Pelgrim deed het als 3e met 9.880 gr.
Alle deelnemers, voor zover aanwezig, gingen met een vleespakket naar huis en hopelijk treffen wij elkaar weer aan de waterkant op de 1e dinsdag in mei 2016.  Henri Noordhoek verzorgde de bar en voorzag ons van het nodige met uiteraard het balletje met of zonder mayo, en Anton was zoals hij dat alleen kan ( met of zonder steun van Harry Wesselink) degene die alles op de gevoelige plaat vast legde en dat te zien is op de site. Kijk voor de volledige uitslag op 55+ competitie. Tevens staan in de fotogalerij een aantal foto's van de prijsuitreiking.