Bennie Oortgiesen winnaar van de 4e 55+ wedstrijd

Dinsdag, 14 juni 2016

Dinsdag 14 juni werd de 4e 55+ competitiewedstrijd gevist in de Oude IJssel bij de Mulrabrug te Hoog-Keppel, ondanks de sombere weersvoorspelling van veel regen en onweer viel dat gelukkig mee. Wat beslist niet mee viel waren de vangsten van de 14 deelnemers, ze gewoon slecht!  Het was een wedstrijd geworden van GRAMMEN!!  In vak A was Good Old Harry Brunt de beste met 250 gr, en na zijn winst van afgelopen donderdag avond bij de vrije hengel wedstrijd is deze oude rot goed bezig!  Iedereen bleef op zijn stek zitten, alleen Gerrit Evers bracht wat nieuws van vak B, en dat was niet best, daar had bijna niemand nog vis. Aller ogen waren gericht op Gerrit Wensink, na zijn kiloknaller vangst van de vorige wedstrijd maar helaas voor Gerrit als hij dit leest moet hij nog beet krijgen. Door de overvloedige groei van de waterplanten verspeelde Piet 3 mooie voorns, en Dick Lammers haalde de laatste minuten nog een voorn binnen van 360 gr, en het was tegelijk zijn enigste.  Anton was heel blij met zijn 10 gram meer dan Piet, en ging als een gelukkig mens naar huis, en misschien wel op vakantie!!!! Niemand was er ook dan ook treurig om dat de wedstrijd om 15.00.u. werd afgeblazen, en de wegers hun werk konden doen, wat resulteerde in de volgende stand: winnaar Bennie Oortgiesen met 370 gr., 2e Dick Lammers met 360 gr. en Gerrit Evers eist de 3e plek op met 210 gr.. Al met al een wedstrijd die wij gauw moeten gaan vergeten, en hopen dat de volgende wedstrijd op 28 juni wat betere resultaten laat zien.  Volgende wedstrijd is Tonnie weer bruin gebronsd present en wordt de uitslag  weer op de site gezet.