Tonnie Werkman winnaar van de 8e 55+ wedstrijd

Woensdag, 10 augustus 2016

Dinsdag 9 augustus werd de alweer 8e wedstrijd van de 55+ competitie gevist in het bekende parcours aan de Oude IJssel te Hoog-Keppel bij de Mulra brug.  Na de loting zochten de 15 deelnemers hun plek op, en na het toetersignaal om 11.30.u.kon de wedstrijd beginnen. Bij vele was de vraag of er nu eens door iedereen een mooi net gevangen vis kon worden aangeboden ter weging. Helaas moesten wij constateren dat er nu ook weer de kleine vis de boven toon voerde. Er waren slechts 3 man die één of meerdere platte konden aanbieden, met absolute koploper Tonnie die ze wist te vangen. Bennie die naast hem had geloot, volgde Tonnie met ook 1 platte en Dick in vak B ving er ook 1. Voor de rest was het weer het oude liedje van grondels, baarsjes en kleine voorntjes. Maar wij moesten het er mee doen, en nadat de wedstrijd was afgelopen werd de balans opgemaakt en kwam Tonnie inderdaad als winnaar op de 1e plaats met 4.000. gr., gevolgd door Bennie met 3.350 gr. en Dick liet 1.310 gr. noteren en werd daarmee 3e.  Over 14 dagen de voorlaatste wedstrijd op het bekende stuk water. Voor de uitslag en de tussenstand verwijzen wij U naar de 55+ competitie.