Martin Nijhof winnaar 4e 55+ wedstrijd

Woensdag, 14 juni 2017

Dinsdag 13 juni werd op de kribben bij Stockhorst de 4e 55+ wedstrijd gevist. 18 deelnemers zochten na loting hun gelote stek op de krib op en maakte hun te vissen materiaal klaar. Een enkeling begon met de feeder maar de meeste namen de vaste stok al dan niet op 11.5 meter of een paar deeltjes voor vlak aan de kant om ieder geval wat van dat ontuig te vangen voor de punten.  Helaas op een paar voorntjes en wat baarsjes en een enkel platje waren de grondels weer die het leefnet van een bodempje voorzagen. Het is niet anders in de hoop dat er verder op in de wedstrijden de betere vissen worden gevangen. Hoop doet leven!  Maar er was uiteraard een winnaar onder de noemer, de oudjes doen het nog best , en dat was Martin Nijhof die een paar mooie baarzen ving en ook wat grondels hij eiste de eerste plaats op met 860 gr. op plek 2 Piet met 710 gr. en Bennie deed het met 560 gr. op de derde plaats. 27 juni zijn wij alweer op de helft van deze competitie en dan is ook onze rekenmeester Tonnie er weer. Voor de uitslag dus nog even geduld