Bennie Oortgiesen kampioen 55+ competitie 2019

Dinsdag, 17 september 2019

Op dinsdagmiddag 17 september werd de prijsuitreiking van de 55+ competitie gehouden in het clubgebouw. Voor de 4e keer op rij mag Bennie Oortgiesen zich het hele jaar kampioen van deze leuke competitie noemen. HULDE!! Op de 2e plaats eindigde Ben Hunting, en 3e werd A.Nijhof. De einduitslag kunt U vinden op de site van de Karper waar ook de foto's op staan van deze middag die onze hof fotograaf Anton via dit keer zijn mobieltje gemaakt heeft, en het resultaat is er niet minder om! Herman heeft ons deze middag van het nodige voor de inwendige mens voorzien waarvoor onze hartelijke dank! Piet maakte een aantal wijzigingen bekend voor 55+ competitie van volgend jaar en dat is dat wij de eerste 5 wedstrijden in het Twente kanaal bij Almen gaan vissen, en afhankelijk van de vangsten wordt bepaald of dat wij daar doorgaan of de resterende 5 wedstrijden op de kribben bij Stockhorst gaan vissen. De loting is vervroegd naar 09.00 uur en er wordt gevist van 09.45 uur tot 13.15 uur. Ook de prijsuitreiking is voortaan in de ochtend.