Programma 55+ wedstrijden 2020

Dinsdag, 4 februari 2020

Programma van de 55+ competitie 2020 van H.V. de Karper te Brummen. Deze competitie is alleen voor leden van H.V. de Karper te Brummen die 55 jaar en ouder zijn of die het dit jaar hopen te worden..Het inschrijfgeld bedraagt 20 euro. Zoals afgesproken tijdens de prijsuitreiking in september 2019 wordt er gevist in het Twente kanaal bij de zwaaikom te Almen.In totaal worden er 10 wedstrijden gevist waarvan de 3 minste niet worden meegeteld voor de einduitslag. Vallen de vangsten in het Twentekanaal kanaal tegen dan worden de resterende 5 wedstrijden weer gevist in de Oude IJssel bij Stokhorst. De wedstrijdcommissie neemt hierover de beslissing.De loting is om 09.00 uur en de wedstrijd is van 09.45 tot 13.15 uur. Het leefnet mag niet verzwaard worden met stenen, en snoek, snoekbaars en paling tellen niet mee!. Hengelkeuze is vrij. De wedstrijd data zijn : 5 en 19 mei  2 / 16 / 30 juni.   14 / 28 / juli.  11 /25 /  augustus.  8 september.  Reservedata zijn 23 juni en 18 augustus.  De prijsuitreiking is op dinsdag 15 september in het clubgebouw. De uitslag van de wedstrijden komen op de site van de Karper te staan.