Tonnie Werkman Kampioen van de 55+ competitie 2013.

Dinsdag, 17 september 2013

2e werd Fred Penterman en op de 3e plaats eindigde Greet Sanders.

Vanmiddag zijn de kampioenen van de 55+ competitie in ons clubgebouw gehuldigd, tijdens de prijsuitreiking. Tonnie Werkman werd met 169 punten en 15.900 gram vis KAMPIOEN. Op de 2e plaats eindigde Fred Penterman met 166 punten en 15.610 gram, en Greet Sanders wist zich als 3e te plaatsen met 164 punten en 11.365 gramvis. 1e met gewicht werd Bennie Oortgiesen met 18.310 gram, 2e werd Tonnie Werkman hij ving 15.900 gram, en Fred Penterman noteerde een totaal gewicht van 15.610 gram. Van de 10 wedstrijden zijn er door het extreem hoge water in de zomer maar 2 in de Hank gevist. De organisatie is voor de resterende wedstrijden uitgeweken naar de Oude IJssel bij de Mulrabrug. De vangsten waren ronduit slecht met een enkele uitzondering daar gelaten. In totaal werd er 119.050 gram vis gevangen, wat neerkomt op 4.400 gram per deelnemer. Maar de sfeer was goed wat toch ook wel belangrijk was. Volgend jaar hopen wij onze wedstrijden weer in de Hank te houden, alhoewel je het met het weer in Nederland nooit weet.

De volledige uitslag kun u lezen op de pagine 55+ competitie. De foto's zijn te bekijken in de fotogalerij.