Dick Lammers wint 3e 55+ wedstrijd

Dinsdag, 3 juni 2014

Dinsdag 3 juni werd onder zomerse temperaturen de 3e wedstrijd van de 55+ competitie gevist in de Oude IJssel bij Hoog-Keppel. Vanaf het begin van de wedstrijd werd al duidelijk dat in vak B, wat gewicht betreft, de meeste vis zou worden gevangen. En inderdaad deze voorspelling kwam uit want Dick Lammers die al goed stond na 2 wedstrijden pakte nu de volle winst in zijn vak en winnaar van de hele wedstrijd met 2.250 gr. Bennie Oortgiesen volgde hem op de voet met 2.500 gr. waaronder in zijn leefnet een dikke zeelt. Ook Gert Bosman deed weer mee in de top hij eindigde deze wedstrijd als 3e met 2.005 gr. Voor de rest van de deelnemers was het "grammen" werk, en ook de nullen ontbraken nu ook weer niet. Volgende wedstrijd op dinsdag 17 juni. De uitslag van deze wedstrijd staat in het midden van de volgende week op de site wegens vakantie van onze rekenmeester Tonnie. Voor de tussenstand verwijzen wij U naar de 55+ wedstrijden.